top of page

חטאים קטנים

אני אספר לכם סוד. עם כל כוח הרצון והעקשנות שלי לשמור על תזונה בריאה שנכונה לי, לא לחזור אחורה לימים של הכאב, ולשמור על הבריאות שלי ושל משפחתי - אני לפעמים לא עומדת בפיתוי וחוטאת!


כן... אני אוכלת שוקולד, עוגות, ולפעמים גם פיצה...

אבל, למדתי איך לעשות את זה כדי שזה לא ישפיע על הגוף שלי. למדתי איך לוותר לפעמים לטובת חשקי הנפש, באופן כזה שהגוף לא יסבול אחר כך.



אקלרים של פושון

אקלרים של פושון - שאני לא אטעם?



אז הסוד טמון בכמה גורמים:


1. כמות ומינון האוכל ה"רע" - לא להגזים, להחליט מראש שאוכלים פרוסת עוגה אחת וזהו.

2. הפרש הזמנים בין הפעמים שאכלתי "רע" - לא לאכול יום אחרי יום . להגביל לאירועים מיוחדים, חגים, שבתות וכו'.

3. בחירה של "הרע במיעוטו" - לחשוב תמיד על הערכים התזונתיים של כל מאכל "רע" שמוצע לכם - פיצה או בורקס, סוכריה או שוקולד. במה תרוויחו גם קצת ויטמינים, לעומת מה ממש סתמי ולא שווה את זה.


הנה סרטון שמרחיב על הדרך בה אפשר לחטוא נכון ובעצם ליהנות משתי העולמות:

bottom of page